Dagen efter...

Godmorron, godmorron! =D. det var en trevlig kväll igår, väldans trevligt faktiskt. men många nya FINA kontakter..^^. Sitter nu här vid datorn är hur pigg som helst, alla tycker jag ska vara bakis, vilket jag inte är! Blir ju inte de, haha. vaknade vid nio i morse, drack lite vatten, somnade om, vaknade och insåg att jag kunde inte ligga still längre, så jag gick upp och städade och hade mig! och gjorde en brak frukost åt mina kära nattgäster ^^.

Japp, det var hypnotic igår förrästen, kom på att jag kanske inte har skrivit de? Iaf, mkt folk..mkt trevligt folk! Skämde ut mig för kusinen, eller skämde ut mig..pratade en massa strunt med henne..ehm, osm jag brukar göra..men men! Thats me! ^^

Heppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback