Helgen som gått

Ännu en helg har gått. en riktig bra helg blev det också!

I fredags var Emma, Ida o jenny här, och det blev vin och utgång på birgers. Iwerbo tittade även förbi en snabbis, alltid kul o träffa honom, och nu var det grymt länge sen! Sen igår, lördag, så var det Stöd Fika&Hypnotic på träffen, så ida o jag gick dit, och det snöade! Typ tok snöade..iallafall, väl inne träffade vi Emma och Sofie, och några vänner till Sofie. Träffade även på Maria och Jeanette en snabbis! Alltid trevligt! =D.

Kvällen/Natten avslutades med mys...^^. Mycket trevligt!

Idag så gick jag upp tidigt..var jätte seg/trött, eftersom att det blev sent igår..men, halv tio var jag vid scout lokalen och började bära saker. Det var julmarknad idag på Slottsgården här i nyköping, så nyköpings scoutkår var där och sålde saker. Jag var kvar till strax efter ett, men sen frös jag så extremt mycket att jag var tvungen att gå hem..stod och skakade..gånger hundra!

Iallafall, imorgon blir det Bosh i vagnhärad. börjar halv åtta..vilket innebär tidigt morgon för mig, men sen på tisdag blir det ännu tidiagre morgon..då ska jag börja SJU! Oj, oj oj oj..måste typ åka härifrån tjugo över sex då..eller halv sju. någe sånt..så, det blir en camfill repris och gå upp i ottan! eller innan ottan.

Aja, ska sova nu. ÄR ganska trött efter en hel helg utan någon sömn. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback