Förbundsstämma, Älvsjö, -07.

Oj, oj, oj, vilken helg!  Ångrar inte en sekund att jag åkte. jag var nämligen väldigt tveksam, och hade egentligen ingen lust i fredags, men GUD vilken helg! Åkte från nyköping kl. kvar i åtta igår morse..var uppe i sthlm vid halv nio. Chekade in, "hej maria johansson, södermanlands distrikt, delegat!" . jag var jätte viktig. fick en hel mapp med massa viktiga papper och mitt delegat nummer, 33! =D. Sen började de, förhandlingar, diskussioner, id´e torg och massa annat.

Idag har vi setat i förhandlingar och sånt hela dagen, och fattat massa beslut. Vi, i södermanlands disktrikt, hade tre delegater, och vi hade massa bra och säga, och de mesta besluten var vi för! Så, jätte bra!

Kan verkligen inte skriva ner hela helgen har, det har varit jätte kul! Nya kontakter och bara..jag vet inte. Kul, ^^. Nu är man bra trött när man har komit hem. Ska snart sätta mig i bilen igen och åka hem till mamma och pappa.

Förrästen, jag fick gå upp, framför alla människor, (!), och ta emot ett diplom för Sparreholms scoutkår, som kom på tredje plats i rektyreringskampanjen. Vi (de) har rektyrerat 80 % mer ledare! Tok bra! så, jag..lilla maria johansson..fick gå fram och hämta de. LÄSKIGT! men, måste erkänna att jag ändå var lite stolt..jag har ju inte haft så mycket med det att göra, men ändå. Nyköpings scoutkår kom på sjunde eller åttonde plats tror jag. Så både mina kårer kom i topp tio. det är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback