Tvätt+städ+sthlm?

Håller på och tvättat för fullt..fast det var inte så extremt mycket tvätt denna vecka..som det brukar vara, =). ellinor och jag har ju lite kläder tillsammans, så det brukar bli några maskiner..haha! Denna vecka blir det faktiskt bara en maskin för varje färg..så, det är bra!! Tänkte ta och dammsuga av också lite...börjar bli lite skitigt igen..Eller som ellen sa igår: "Maria det börjar bli stökigt, ta och städa". Ehm va+!?!?!?! Va i h*lvete sa du? Nja, pli på ungen måste jag fixa.

Ikväll blir det sthlm..ska fara upp till jenny och vara där hela helgen..eller till söndag förmiddag, för sen börjar jag jobba igen! =D. Ingen vila ingen ro..! ^^.

Aja, ska ta o dricka upp mitt kaffe nu! sen köra igåång igen..Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback