Torr i halsen

Kom hem från jobbet för ett tag sen, gick super bra ikväll! riktigt stolt över mig själv =D. men jag börjar allvarligt o fundera på hur bra de där påsarna och dammet är för mina lungor/hals, jag har aldrig hostat så mycket  i hela mitt liv..hela tiden. Jag är alldeles torr i halsen..hm. Sen är mina läppar jätte torra, o de brukar de inte vara..säkert torra luften, aja. nu får det vara slut på klagandet!

har precis läst igenom ellens uppsats om hedersrelaterat våld..haha, jag fick hjälpa henne lite med svenskan..ehm, hon skriver nämligen som hon pratar... Iallafall, när jag satt ohc läste igenom arbetet blev jag så in i nogen på att okcså skriva en uppsats..det var så extremt länge sen..kanske ska jag börja plugga? Men vad? ...många frågor här i livet...

aja, hade  bäst allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback