STORA äventyr

Ja, vad har maria gjort idag...hon har varit ute på äventyr, nästan...=). Jag skulle nämligen åka till monäro idag, och se när Scout DM avslutades o se när mina kära ankare skulle vinna..så vid strax efter två startade jag hemifrån och for iväg tilll monäro, det bör också sägas att monäro ligger emellan malmköping och eskilstuna, inne i skogen..vilket innebär att det ligger långt ifrån där mamma o pappa bor! Lagom till tre så var jag framme, just när årisutdelningen skulle börja, för de brukar alltid börja vid tre. Som tur är skickar jag ett sms till maria precis inna njag kommer fram till monäro,ochfrågar om det har börjat än..och till svar får jag att, det är redan klart..och vi vann! Jag suckar djupt och inser att det bara är att vända bilden och åka hem igen..men lite glad över att de vann ar jag iallafall..fast jag inte fick se de..=/. Iallafall, på vägen hem ringer jag jennie och hör vad hon gör, hon var duktig och höll på i trädgården, skit samma tänker jag, jag åker dit och stör henne! Jag åkte dit, och blev bjuden på kaffe, efter att också har jobbat lite  iträdgården ;():

Fick avsluta det trevliga besöket lite snabbt och fara in till flen och köpa grillbriketter, mor ringde och sa att det var slut..så det gjorde jag. Sen for jag hem och åt god grillad mat..mums mums! =). Sen eftermaten fick ellen och jag ett ryck att jag ska ut o öveningsköra med henne! yess, på tre sekunder var vi iväg. först körde vi massa vid fritidsområdet, gick jätte bra, och sen drog vi i ordentligt och åkte runt sjön, det gick också jätte bra! så nu har jag dragit igång ellinors övningskörning, STOLT! =).

nu sitter man här..ska snart gå o sussa. imorgon ska jag hålla på med scenografi tänkte jag..så jag kommer ikapp lite. ringa runt lite ska jag o så =). trevligt trevligt! sen blir det scouter imorgon kväll, tårttävling. då passar jag på att komma, så att jag får provsmaka ;).

puss puss

Kommentarer
Postat av: emma

lät som en suverän dag! =D
tack för i fredags!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback