Stockholmskii

Idag for jag till Sthlm, bara sådär! =). dessan frågade mig igår vid tio tiden på msn om jag ville med, och jag tänkte, varför inte? Så jag har varit där hela dagen.

Vi har varit på dessans makeup skola som hon ska börja på i höst, hon fick reda på idag att hon får börja! Är så jätte glad för hennes skull, hon vill juverkligen detta, och ja, det är skönt att hon vet vad hon vill bli! =D: Så, den 20 augusti börjarr hon..! ^^.Sen gick vi på stan, mycket inköp blev de, både för dess och marias skull! =D.

Vi träffade även jenny, eller vi sa åt henne att komma ner på stan och träffa oss, och hon kunde inte säga nej till oss! Vem kan det liksom? ;). Så, fika o mer shopping med henne!

Sen ikväll sprang jag över en snabbis till Maria, och hjälpte henne med arbetsansökningar, så nu är det fixat!

ska sova alldeles strax, Puss o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback