Saturday night fever

Tjosan! =)

Somsagt, igår var det girls night out, fast det blev girls night in ;). Vi satt i min soffa hela kvällen o hade tjejsnack, trevligt trevligt!

Sen varjag nästan uppe med tuppen imorse, gick upp vid nio. KLädde på mig, o åt frukost o sen tog jag silverbilen iväg till hälleforsnäs. Där tillbringade jag 5 timmar typ, på kolhuset..=). fixade scenografin, och kollade..det var kul faktiskt, tiden gick fort! så nu har jag verkligen koll på läget. För er som inte vet, så är jagscenograf på kolhuset denna sommar..Coolt va ,). haha! ^^.

Sen for jag hem till Dessa en snabbis, men dessan var trött..så jag satt o pratade med Mamma Berit istället ,). trevligt de med! Vid halv sex tiden for jag hem, och åt mat. då var maria hungrig!! mycket hungrig. ...=/. Men god mat fick jag av mamma, och sen som tack så tog jag och tvättade bilen, för hand! och med svamp med lödder i..;). sen så dammsög jag, torkade ut, och gjorde rent rutorna med fönstertvätt..så nu luktar bilen GOTT! =). för jag ska ha den imorgon också, så då måste den vara fin..;).

imorgon ska jagnämligen fara till MOnäro, och se när mina ankor vinner DM ;). vilket dom kommer att göra om jag känner dom rätt..;). haha! ^^.

Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback