Röda kläder

Hej hej hej hej!

Ska snart ta o få i mig lite lunch, veg. vårrullar, mums! ^^. Sen så hämtar min samåkning upp mig vid typ tjugo över två, så far vi till JOBBET! haha, oj oj oj..maria ska fara till jobbet. i sina fina arbetskläder!!, ehm, där var jag ironisk för er som inte vet de..det är så här, den färg som jag absolut inte passar i..är röd. jag kan ha alla färger med röd framhäver min rödhet i skinnet..sen så var jag på manpower i fredags och fick mina arbetskläder...skor, grå-svarta byxor..och sen t-shirterna och tröjan...som var RÖDA! och inte lite röda heller...utan RÖDA RÖDA RÖDA...aja,. man kan ju inte alltid vara snygg..=).

aja, hade bäst allihopa!

Kommentarer
Postat av: emma

hehe faen så tjusigt ;D
men du är alltid fin hur som helst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback