Prayer for a weekend

Ännu en helg har gått..tiden går fort! =).

Torsdag kvällen åkte jag hem till mamma o pappa, igen ;). för sen på fredagen så åkte jag till hälleforsnäs till Micke reklamgubbe, jag har döpt om honom, var där och fixade lite med skyltarna, till KOlhuset. gick super bra! nu har jag koll på läget...;). sen på kvällen så gick vi på Hair, stor galapreimär! =D. Daniel är med, och dom var jätte duktiga, och min kära bror är en riktig charmör har jag nu fått veta..^^, ja vad ska man säga....haha! han klär av sig kläderna på scenen...när han försöker att få en tjej i säng..ehm, ingen mer kommentar på detta!

Lördagen så får jag jag till Kolhuset och pratade med regissören om skyltarna och försökte få ur hennel ite scenografi, men tyvärr så gick det inte bra...teaterfolk... men men, det var kul och se på repetionerna iaf! På kvällen så tog jag forden och åkte till eskilstuna. Till Emma och tommy! Kvällen for fort förbi och plötsligt var klockan alldeles för mycket, så jag tog forden och for hem igen...var hemma ca halv 3 tror jag..! Iallafall, hela kvällen satt vi och kolla på melodifestivalen! =9. Så nu har jag fått en liten till the ark kick..dom var jätte bra, även om placeringen inte blev så värst bra..

Imorse så vaknade jag av att mobilen ringde, och det var bemaningen på nyköpingskommun. Så nu ska jag jobba ikväll..från kl. 22 till kl. 8 imorgon bitti, tok bra! =). pengar behöver jag!

men puss o hej!

Kommentarer
Postat av: emma

va bra med jobb! hoppas det går bra =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback