Negativa nyheter

Har precis ringt till manpower, de skulle ha ringt mig förra veckan men gjorde icke de..=/. Iallafall, jag ringde och fråga varför dom inte har ringt, och till svar fick jag att de hade tänkt att göra det nu i veckan...hm, jag undrar de. Men iallafall, de berättade att det lagret som de behövde personal på, som jag finns med på intresselistan, har ändrat sig angående antalet personer de behöver. Så förra veckan när de ringde mig och var säkra  på att jag skulle få de, då ville de ha 10 pers. Men sen hade lagret ringt och krånglat hela förra veckan..så nu har de två stycken där, som jobbar, och antagligen så vill de ha två st till, men då är det bara kvällspass. Manpower gubben frågade hur jag tyckte om kvällspass, eftersom att jag sa bara att jag var intresserad av dagspass, och jag sa att jag behöver jobb och allt går att lösa. Så han ska ringa mig nu de närmaste dagarna och berätta om jag får de eller ej..annars så..tja, är jag tillbaka på punkt ett igen.

Men, jag var och jobbade inatt och imorse ringde min chef. Hon berättade iaf att jag skulle få mitt sommarschema hos dom, och sen så undrade om hon om jag ville ha typ 40% hos min brukare..jag sa att ajg var intresserad, men får jag fast hos manpower kommer jag att  ta de. Så det förstod hon också men...det löser sig alltid! =). haha!

Puss o hej!

image19Thailands brund o fin! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback