Natti natti

kom hem från jobbet för en halvtimme sen...ikväll har det gått jätte bra! =). riktigt stolt över mig själv . Men mina fötter värker, är inte van med arbetsskorna, men det lär jag ju bli, förhoppningsvis. ^^.

Skulle sätta mig och rapportera in tiderna ikväll, och jag trodde att jag hade fattat allt helt rätt, men icke sa nicke..så imorgon måste jag ringa o få hjälp av någe datasnille på manpower ;). ha, och sen så har jag rapporterat in söndagen, som nu är helt fel, så jag måste även krångla iom de..aja, jag är ny..vad kan dom begära?

Ska försöka lägga mig ner och sova nu, men det är inte så lätt..är inte så värst trött, kommer att vända på dygnen helt känner jag. hmm..

vad händer i helgen flickor?

natti natti! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback