JOBB LYCKA

JAG HAR FÅTT JOBB!!! =). yess, så jävla skönt!! Jag har nämligen fått lite små panik av att bara gå hemma och inte göra någe..! så nu, ÄNTLIGEN har jag fått jobb!

jag var på arbetsintervju i torsdags för manpower, och det gick jätte bra, sen idag såringde dom mig och sa att de hade fått en massa uppdrag på någe lager i trosa och undrade om jag var itnresserad, och klart som fan att jag var de!!! så nu har jag jobb åtta veckor framöver, och antagligen blir jag fast anställd, så UNDERBART!

de ska ringa imorgon igen för mer info och lite sånt. och det blir antagligen bara dag pass och inga helger. så skönt, jag är så underbart härligt lycklig! kan inte bli bättre än så här..eller njo, men det är en bit på vägen!

natti natti

Kommentarer
Postat av: emma

weeee vad bra! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback