Förlängt

Har precis varit uppe på stan o fixat lite till kommande evenemang, =). mycket bra blev det hoppas jag!

Manpower ringde just o sa att jag har fått förlängt!!! Wieeee, =D. till den 29 juni, sååå underbart! De sa även att de är väldigt nöjda med mig ute på camfill, alltid kul o höra sånt! =D. Jag frågade även om det gick o byta till dagpass, så de skulle höra om de dannns någon som ville bytra med mig, göra allt va de kan liksom! Jag är så in i norden glad att jag har kommit in i manpower, det passar verkligen mig! För tillfället ;).

sitter nu med en kopp kaffe i handen, ska snart iväg till jobbet igen, om ca en timme! =D.

puss o hej!

Kommentarer
Postat av: emma

vad kul! =D

Postat av: Anonym

haha, jaa, nu blev jag avis på dig! Måste komma och hälsa på snart, det var ju så himla länge sen..
Hoppas du har det bra där borta! Puss puss

2007-05-29 @ 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback