Dagen som gått

Ännu en dag utav jobb! jag har blivit riktigt vuxen, jobbar hela fem dagar i veckan! nice nice, när lönespecen kommer sen!! =D. det lilla kuveret ser jag fram emot..pengar pengar pengar..:!!

denna månad blev jag också glad när lönebrevet kom ifrån nyköpingskommun, tiull en början iaf. det visade sig att eftersom att jag inte jobbar där längre så får jag ingen månadslön, såklart...! men jag tänkte att eftersom att jag jobbade april så borde jag få lön för den månaden..men aprilmånadslönen fick jag i april..så denna månad fick jag bvara ob tillägg och jour ersättning från april..vilket resulterade i att på mitt lilla brev stod det: "utbetalat belopp: 4150kr"...MARIA FICK PANIK! men men, jag ringde lönekontoret och var jätte upprörd och då berättade hon öfr mig om månadslönen..så¨denna månad får maria leva snål..och ni vet hur jag är med pengar, o shopping o nöjen..m en men..får försöka iaf!

Det gick super bra idag på jobbet! börjar komma in riktigt i det nu..haha, världens bästa filtermontör det är jag!! ^^. sen så slutade vi tidigt idag, som vi gör varje torsdag..så vi slutade redan 22.48..nice! var hemma redan till halv tolv, istället för halv 2...

imorgon blir det till att tvätta och kanske ta o städa av lite..och sedan på eftermiddagen någongång ta tåget upp till sthlm! =). ska umgås med jenny denna helg tänkte jag! nice nice nice! leka lite sthlm:are..!

aja, ska försöka sova nu! natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback