Tillbaka blick

Gud, vad tiden går fort. Nyss var det måndag, men nu är det redan söndag och imorgon börjar en ny vecka, en ny dag...denna vecka, dessa veckodagar kommer aldrig mer tillbaka! läskigt om man tänker efter. Denna vecka som har gått så har jag gjort mycket gott o blandat..=). härligt härligt!

Det har ju "tyvärr" varit min helg o jobba, så det har varit relativt lugnt. Jobbade fredagen-lördagen.. På vägen hem från jobbet gick jag förbi jam jam, o vem såg jag bakom kassan? Njo, maria! =). stod där lång tid o sen slutade hon, o vi gick hem till mig o gjorde mat..! mums mums, wookade grönsaker m bulgur =). Sen så gjorde jag mig vacker för att gå på galej! =). Till och med örhängen hade jag på mig.:! ^^. Marias uppdrag för kvällen var att locka håret på mig, men jag orkade inte, så vi drack te istället..grönt te med citronsmak..mums* =). Sen var jag tvungen att nästintill springa till bussen..!! Men jag hann, det är bara jag o mitt stressande kontrollerande psyke, d.v.s. egentligen var det inte bråttom, men jag sprang nästtintill till busstationen, o var där en kvart för tidigt..=/. haha! Men tillslut kom bussen o jag for iväg till Bettna o firade underbara Emma! =). 22 år...gammal tösabit nu!

Kvällen var mycket trevlig. jag, som jobbar även idag söndag, skulle inte dricka så mycket. men så fort jag kom innanför dörren så öppnade thomas en flaska vin till mig =). o jag drack..några glas..o några mer..men ändå var det väldigt lugnt! o sen for tequilan fram, o jag älskar tequila..så jag tog en sån också ;). haha! ja, dum blondin, vad kan jag annars säga? Iaf, det var en musiktävling, o vem vann? om inte tävlingsinriktade maria, haha! priset var en flaska vin ;). mums! o tackar! =). Sen blev det för singstar för hela slanten, där jag ÄGDE! förutom emma..faen, hon vann över mig..=). haha, en vacker dag ska jag ta igen det! Im going to win! ^^

ja, det var en härlig kväll...var hemma någon gång vid två  imorse.:! =). O nu sitter jag här med min kaffe kopp i handen ;). har tvättat o diskat o gjort mat o massa idag..väldigt duktig! =9. Ska gå lite tidigare till jobbet o hälsa på maria..hon jobbar även idag..duktig flicka! =9. men har tyvärr inga kunder..=/.

nu är det bara 5 dagar kvar!!!!!!!!

puss o hej!


Kommentarer
Postat av: emma

taack själv! =D det var underbart kul!
självklart ska du få tillfäller för revansch när du kommer hem igen ;) PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback