Thailand uppdatering 6

Lordag..! nu ar det bara en vecka kvar..=/. tiden har gatt sa in i norden fort! forstar inte vart dagarna tar vagen..men men.

idag sa har vi tillbringat ca fem timmar pa en massage/frisor/skonhets salong..Dess har namligen rak permanentat haret! sa fin sa! =). o under tiden satt jag dar o laste thailandska tidningar..haha! men, sen tog jag mitt fornuft till fanga o tankte, har sitter jag, pa en massage salong och tar ingen massage?!. sa da sa jag till och tog en fotmassage.helt underbart harligt! sen nar dess var klar kom hon o satt sig brevid mig, o tog ocksa en massage, en timme! det ar sa nice! =). Sen var det min tur hos frissan..jag fargade min utvaxt..sa nu ar jag blond igen, och det blev super bra! fast nu tittar alla thailandare annu mer, bara for att nu ar jag verkligen blond! =). haha!

Efter detta tog vi lunch, jag at sushi, igen..sa in i norden gott! riktigg sushi, o billig ar det ocksa! =). Tyvarr sa hade dom inte dess favorit, jordnottssasen, sa hon fick ta mod till sig o ta nage annat ;).

Sen sprang vi till en tuktuk o fragade om dom kunde ta oss till krabi town, men det kunde dom inte, men dom tipsade om en taxi istallet, vi vande oss om, och tar stod en taxi! dagens tur! =). en silvrig BMW, med tonade rutor..haha, maste sett lite mystiskt ut nar vi hoppde in i den...;).  men men, for 800 baht akte vi till och fran Krabi town..d.v.s.ca 160 kr tror jag... iallafall, val framme i krabi hade vi malet pa marknaden, som det stod i apollo parmen var ett MASTE och beskoka..men bade dess o jag blev besvikna, bara massa mat. Sa vi gick i affarer istallet, vilket det fanns ett stort utbud av! o de sista fyrtio minuterna hittade vi varsta kopcentrat, med MASSA skor! o da menar jag MASSA skor..dess o jag var i himmelen. Men till varan stora fortvivlan var alla storlekarna for sma for oss, det gick bara till 39, och eftersom att bade dess o jag star stadigt pa marken, sa var det for litet...=). men det var en upplevelse iallafall.! =).

Ikvall ska vi till en bar vi har blivit tipsade om av varan skraddare, mycket ungdomar och turister o lite disco..sa da tankte vi, eller jag tankte, att vi gar dit! o jag slapar med mig dess ;)...haha!

yess..just nu os regnar det ute..o jag som, for en gang skull, har platt har idag, tack vare frisorskan..vill inte vara ute i regnet, for vi vet alla vad som hander da..sa vi lar sitta har framfor datorn ett tag! =))..

hade bast dar hemma! kramar


Kommentarer
Postat av: emma

klart de tittar efter dig maria, vare sig du är blond eller jäääätte blond ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback