Thailand uppdatering 2

Underbara, harliga Thailand! jag bara alskar detta land, alla ar sa trevliga, allt ar sa billigt och det ar sa vackert!

Igar, mandag, sa tog dessan o jag o gick till en massage o dyklikt affar. dess ville ha manikyr o pedikyr, medans maria slog pa stort o tog helmassage, fotpeeling o rengoring i ansiktet...=), lovely! o hela mitt paket gick pa 140 sv.kr. super bra! sa det kommer nog att handa igen. Igar kvall sa gick vi pa stan, forst at vi middag pa en akta thailandsk/japansk resturang. o jag at SUSHI! akta sushi..sa gott..jag blev helt til mig! o alla mina tio bitar sushi gick pa 30 kr...=). kan det bli battre? Sen blev det shopping for hela slanten igar..det shoppades klanningar, byssor, o glasogon till mig! =). som assecoar da! haha ;). dom ar jatte fina mamma!!

Idag Tisdag sa vaknade dess o jag utvilade o glada, jag har dock blivit lite forkyld..nasan ar tapp..men, jag overlever! Vi at en stor frukost o for sen ivag med en bat till en o har utanfor Ao Nang, on hette Raylei Beach, tror att det stavas sa.. iallafall, varfor vi valde ju den on var for att dar finns det kanda grottor... Grottor som just krabi o Ao Nang ar kanda for. Det var jatte haftigt, sen hittade vi aven varldens vackraste strand, vit sand, lang  grunt o grottorna runt omkring. Helt underbart!

Vi kom hem nagon gang vid fyra tiden o at lite "lunch", eller nage. Sen sa tog vi en tuktuk till Ao Nang marknaden..! jaatte haftigt. Bara lokalbefolkning o vi..men det var spannande, och annu battre priser dar!. Ja kopte tre BH:ar, for 20 kr styck. sa, det var ett riktigt fynd tyckte jag! Tuktuken tillbaka till Ao Nang resort, och nu sitter man har.! tankt att det var pa tiden o uppdatera igen!

Annars ar allt jatte bra, forutom forkylningen da, pratade med en tant pa ett apotek, och hon trodde att det kunde vara ofr att man ar ute i varmen om dagarna och sedan pa kvallen gar o lagger sig i ett nerkylt hotellrum. Men hon tyckte att jag skulle dricka apelsinjucie, o mycket vatten..sa skulle det nog ga over, jatte sot var hon! Annars har jag skavsar pa ena tan som har blivit inflammerad, sa den har jag nu plastrat om...o ryggen ar fortfarande vinrod.! men det gor absolut ingen ting, man ar ju SCOUT! =)).

imorgon ska vi fara till en o som heter Poda, ska vara en jatte fin o med en paradis strand, har vi hort. Vi har pratat med manga svenskar som har gett oss tips, sa dit ska vi! o dar ska jag ocksa snorkla, for det var jatte fint o snorkla dar..!

Yess, hoppas att allt ar bra med er dar hemma, for det har jag verkligen har! kan tanka mig att aka hit hur manga ganger som helst, och kanske backpacka runt nasta gang! =). vi far se.

kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback