Stockholms besöket

Hallå hallå!

Igår var Dess o jag i sthockholm...o shoppade lite granna! alltid trevligt, o många fynd gjordes ,). O precis när vi beställde mat så ringde marias lilla mobil...det var Claes Ohlson. =)!!!!! Så, jag ska på intervju där på fredag..yess. faen vad jag är bra..!

Nu sitter jasg här, o ska snart fixa lite frukost. Jag jobar idag, börjar vid 15 tror jag, eller 14.30..ska kolla de sen ;:P.

Men, vi kanske hörs mer senare..! eller, de lär vi ju göra...=). man är ju, om jag ska erkänna, lite utaav en datanörd..men en stolt datanörd!

förrästen, igår när jag skulle åka hem, med tåget till nyköping, så skulle de ha gått vid 16.40...men de var försenat till 16.50, okej tänkte jag..o jag väntade o väntade o väntade..mitt tåg kom 17.55! jag var hemma vid 19.00...=/. Det var visst någon olycka på spåret,  så det var lite kaos ¨på centralen..men, jagn hade trevligt. satt på centralen o kolladepå förkväll tjejeerna .P. roligare kan man ju inte ha!

haha ,). hejhej

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Hur är läget? dig ska jag snacka lite med någon dag det har ju hänt stora saker och jag får inget veta..Typiskt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback