sjukling

nu var det väldigt länge sen jag skrev här..! jag har nämligen legat deckad i sängen i en hel vecka. det började i måndagskväll..kände mig allmänt seg, trött och lite kärv i halsen.. sen vaknade jag tisdag morgon, och mådde SKIT!

så, jag ringde o sjukanmälde mig, och åkte hem till mamma o pappa. Sen har jag bott i sängen hela dagarna fram till lördagen, då jag åkte till kolhuset o visade mig där.. sne hem, o tillbaka i sängen..har varit skit jobbigt, tråkigt.

Jag har haft feber, huvudvärk, halsont, snuva o ont i hela kropen. allt på en gång! o de sista dagarna har ja ghaft få ont i halsen så att jag har inte kunnat prata...! =/. plus att jag nu är super hes, kan knappt prata..låter hemskt. Men förhoppningsvis så blir det bättre nästa vecka!

jag var på anställningsintervju i fredags förrästen, på Hertz! det gick nog gansk abra, de var nöjda med mig =9.

Sen imorron ska jag på en till, på aktersnurran-glassbaren! =). så, jag får se vad som hände..

yess, puss o hej!

Kommentarer
Postat av: nathalie

hoppas du blir frisk till resan ;) hehe

2007-03-06 @ 09:23:02
Postat av: nathalie

de va väl tusan att du åker den 23.. för den 24 är det ju fest ju.. och ingen fest utan maria ;) hehe..

Postat av: nathalie

okej. jag ska försöka..
hoppas du får det bra därnere :)

2007-03-07 @ 09:21:46
URL: http://dealskardig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback