Polisbesök

nu har jag varit o jobbat i 24 timmar, nej förlåt, 24 ½ timme!! fett länge, men det var kul. Jag o min tant var ute i det vackra vädret idag! så underbart härligt med solen..all snö är borta och så tittar solen fram, kan man bli mer än glad? jag tror inte de va... tanten o jag tog en promenad till farbror polisen, som var en tant polis, o fixa min tants ID-kort. så nu behöver jag inte höra att jag inte har fixat de. Hoppas att mina kära arbetskamrater blir nöjda nu!!! iallafall, min tant tyckte iaf att det var konstigt att det var en kvinnlig polis. haha , ja..

ikväll blir de någon teater i oxelösund. Ellinor hade fått några gratis biljetter,så då passar maria på o följa med!

Två veckor imorron..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback