Oxelösund

är precis hemkommen från en konsert i Oxelösund. Ellen hade fått gratis biljetter dit..så dit for jag med henne o hennes vänner =). O TUR av de att jag följde me. vilken bra konsert, eller va de va! det bästa jag har sett på väldans länge..! de va stand up, MASSA komik, musik, dans o massa massa kul. Hade ont i skrattmusklerna när jag kom ut.

Så, nu var det första jag gjorde när jag kom hem o beställa en skiva. från The Tiny hette gruppen, de va en av grupperna som var med..jätte bra va dom! Sen så var det Sirqus Alfon, o fy tusan va jag skrattade..jag o ellen..haha! skit duktigia/bra va dom..jah..=)

Förrästen, har jag skrivit att jag ska på The Ark snart? Yess, 23 april far jag o ellen upp till sthlm för att se på våran lilla Ola ;). Längtar verklgien! men först Thailand ;)

Imorron claes ohlson..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback