Claes Ohlson

Nu har jag varit på intervju på Claes Ohlson. det gick väldans bra tyckte jag! bäst hittills! =). så, jag hoppas verkligen att jag får de, för det är ju detta jobb jag verkligen vill ha! Fick även reda på att det var en deltidstjänst jag har sökt..ehm, som jag egentligen inte har sökt...=/. jag ska förklara, jag lämnade ju bara in CV och sa att de kunde höra av sig om de behövde personal i sommar eller någe, men nu blev det visst en tjänst! o det är inte illa ;). jag är glad!

sen ska jag ta bussen till Vibyholm vid 14.25...o sen lbir de rusning till Gilwell o hämta saker, sen hem o förhoppningsvis få lite mat av mamma ,). o sen in till flen.:! så, denna helg kommer jag vara borta...HELA helgen..=). vi ska ha kårläger..så..jag kommer att vara trött på söndagkväll ;9. haha, men då ska vi fira ellinor..! så då blir d etårta! ;).

yess, nu ska jag dricka upp min kaffe o sen packa..o sen tänkte jag smita upp på stan o köpa en liten present till Ellinor..!

puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback