Shoppingtur

Vilken dag! Helt underbart, ^^. Solen skiner, det är varmt, och jag gick en snabb shoppingtur med Julia, =). det blev en tunika/linne och en jätte söt klänning! så nöjd så...sen är jag fortfarande kär i ett par röda skor på åhlens, men jag ansåg att dom var lite väl för dyra...så, det får bli en annan gång.

Nu sitter man här o kollar på CSI, =). Härligt härligt! Imorgon är det jobb igen. Det gick JÄTTE bra o jobba idag, börjar känna mig riktigt duktig nu..! ^^. till och med monteringen på helan går bra!! I'm so proud over myself! =).

yess,..snart blir det sängen, inte för att jag tor att jag kommer att kunna sova, är ovanligt pigg!

puss&snusk!

Kommentarer
Postat av: emma

det låter helt suveränt!!
du får komma hur mycket du vill :D
nu är jag i bettna dock.. =)
saknar dig!

2007-06-13 @ 12:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback