Midsommarafton på jennie och marias vis

fortfarande sjuk...genom förkyld. Why?!?!

Midsommarafton blev lugn för mig. For tillsammans med jennie och matilda till valla, hem till Anna, och var där ett tag..men jag kände mig allmänt mosig så åkte ganska fort...då åkte jennie o jag hem till henne och satt där och drack kaffe istället. haha, vilket midsommarafton, ;). Men, det var mysigt, och det är det som räknas..^^.

Idag blir det Årdala hembygdsgård och dansa runt stången, eller förlåt, stå och titta på när de andra dansar runt stången..."jag dansar aldrig nykter...". =D. Lite chokladhjul och lotter lär det bli också, få se om jag har någe tur i spel?

Sen är det jobb på måndag igen..bara jag blir FRISK! jag blir tokig på att bara gå runt hemma och inte göra någonting...man har ju absolut ingenting att göra, och när man har sett varenda tv serie som går att se, så är man väldigt trött på detta...och när man har druckigt X antal koppar kaffe, så är man inte sugen på kaffe längre, och datorn känns inte heller så lockande. Vad f*n ska man göra då? aja...

LÄngtar iaf till The Ark, igen...den 4/8. Ellinor den kärringen ska ju och se på dom i helgen, på Peace and Love..INTE avundsjuk...=*/. VILL OCKSÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback