Back in buissness!

Yess..tillbaka på jobbet idag. Dock inte helt frisk, men kände att jag orkade att gå...fastän att näsan rinner! =D. Det gick jätte bra idag, jag var riktigt duktig, och det verkar som att min "team ledare" tycker det också, så det är alltid kul o veta..då blir man lite mer på G att göra ännu bättre!

Men tyvärr så insåg jag att jag har ju bara till den 29 juni..och det är på fredag, sen går mitt uppdrag där ut..så, då blir jag arbetslös sen, eller utan uppdrag. Får ringa manpower och tjata om ett nytt uppdrag. Känns lite tråkigt, för jag har precis börjat känna alla människor där, men så är det när man jobbar för ett bemanningsföretag, och det visste jag från början....=/. Men men, det känns bra att gå vidare till ett uppdrag också, testa någe nytt igen, träffa nya människor... Men samtidigt så känner man sig ändå lite nere på någe konstigt vis... man har liksom byggt upp kontakter där, eller man har fått arbetskamrater som man har fått olika relationer med, äveno m man kanske inte pratar så hemskt mycket..så har man ändå en relation till alla där. Både postivt och negativt.

Efterj¨jobbet så träffade jag Julia på stan, och tog en fika, ^^. alltid trevligt att fika med Jullan, man blir så glad! =D. Hon e go! =). Och konserten är ett MÅSTE julia, fixa biljetter;;).

Dess, ja vi MÅSTE diskutera GBG..känner för att åka snart, elller NU!

Kommentarer
Postat av: emma

hehe jag vill också mot gbg *vissel*

Postat av: Maria

Japps, GBG är bra skit ;)

2007-06-28 @ 12:12:43
Postat av: emma

hoppas att du har det bra maria! tänker på dig ofta och hoppas att du har det jätte bra! =)
PUSS

2007-07-02 @ 12:09:36
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback