Oj oj oj

det var väldans länge sen jag skrev här! Vet inte vad som har hänt, annars brukar jag ju skriva varje dag här, men jag vet inte,..har inte haft tid på någe konstigt vis...

Iallafall, vad har hänt på sistonde? Tja, jag har fått förlängt på jobbt, till 17 Augusti! =D. =D =D =D =D . Undebart! har jag framtiden säker ett tag till iaf.

Jag har köpt BIL!!!!! En blå Seat Ibiza, -01. Tok fin! Är helt kär i den och Maria o jag har döpt den till Sven, tills vidare...vi försöker att komma på ett bättre namn! =D.

Igår var jag på Träffen här i Nyköping..och såg Salem al Fakir, Säkert, Moneybrother, Sirqus Alfon,Kalle Haglund och Filippa o Klara, eller vad hon heter..! =D. Tok bra!

o nu sitter jag här hemma i nyköping igen med syskona plus Maria och ser på superman! :D

Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: matilda

hej! jodå... det är bra. Men jag är så jävla trött. Jobbade hela dagen i lördags, slutade en timme innan insläppet på folkparken, sen jobbade jag 14-23 igår också. Och nu sitter jag här, redo att åka till nästa jobb. Bajs, va jobbigt! Usch. Jag vill se bild på bilen! ^^,
kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback