Maria & maria

Igår kväll fick jag ett litet sms. Ett litet sms av min kära goda vän Maria...det sms ville jag inte få, ajg visste vad det betydde. Iallafall gick jag ut utanför mitt lilla hus och där stod hon och julia. Jag visste vad detta innebar.

I ett bra tag har jag nu vetat att denna dagen skulle komma, men tyvärr så kom den alltför fort. Idag så flyttade maria till Göteborg, och igår kväll så blev det kramkalas...

Känns allmänt jobbigt. det är så märkligt, Maria och jag har kännt varandra sen i januari tror jag. och jag aldrig att jag har lärt känna och komma nära en människa så fort. Hon och jag är som samma person fast  i två kroppar. Ja gkommer att sakna henne extramt mycket. Väldigt mycket!

men jag vet, att även om det är mer än tre hus emellan oss, så kommer våran vänskap fortfarande vara stark. =). ja gkänner på mig det, och snart får ja ta sven o komma o hälsa på dig maria!

älskar dig, och saknar dig redan!

Kommentarer
Postat av: emma

åhh.. vad slookigt =(
vad ska hon göra i gbg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback