Jingiijamborii

Då var man hemma ifrån lägret. För er som inte vet så har jag varit på Jingiijamboriii i Skåne. Helt underbart har det varit. kn inte beskriva allt här för det skulle ta allt för lång tid. Men jag kan korta ner det till några ord: Glädje, nya kontakter, bungyjump, artister, låånga nätter, SOL , te och helt underbart! Ja, det var kul..

har träffat så många underbara männiuskor, som jag hoppas få träffa så snart som möjligt igen.

Idag drog jobbet igång igen. Och jag har blivit förkyld. Säkert Sanna som smittade mig..! haha! =). men det gör inge. Iaf, halse värker, huvuddet dunkar, och näsan är täppt. får se om jag går till jobbet imorgon.

men men, vi måste träffas snart så att jag får berätta om allt! =d. om min lilla scoutfestival! :D

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback