Helgen som gått

Då har ännu en helg gått...tiden går så fort tycker jag!

I fredags så åkte jag hem till mamma o pappa på eftermiddagen. På kvällen så åkte vi till malma marken och gjorde några fynd. b.la. så köpte jag te! =). blåbär och herrgårsblandning! mums mums! sen så lyssnade vi på Måns. Men efter halva konserten så tyckte jag att det räckte så att jag gick med Dess, Elin, Erika o Jessica hem till elin. Senare på kvällen så gick vi tillbaka till malma marken och åkte karuseller! :D.

I lördags så åkte jag till jennie..satt där eett tag sen åkte vi till malma marken. Vi gjrode dock inga fynd utan gick där o kollade med slutade på ett mysigt cafe i malmköping istället. =).

och nu idag söndag så har jag varit i eskilstuna, eller gillberga och firade Anna, min kusin. Hon har fyllt 26 år, och har precis köpt hus! så familjen var där och firade henne och kollade på huset. Jätte fint hus!

Nu sitter man i Nyköping igen. Faktiskt skönt att komma hem hit, tyst och skönt. Fast lite tråkigt ändå, det kan bli för tyst ibland. men men..!  Imorgon blir det jobb igen, hela veckan lång! sen ärj ag ledig en vecka..ska bli väldigt nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback