You got me dancing

Nu har jag varit jätte duktig!

efter att ha sprungit runt på stan o sökt nattlinne, så gick jag till en tant affär (efter att ha blivit tipsad av en tant). där fann jag två nattlinnen till mormor. Ett vitt med rosa blommor, och ett till vitt med rosa ränder o lite blommor på..jätte fina =). hon blir säkert glad! Sen blev det hemköp och köpte en massa kakor o gott tills ikväll =). Kunde inte hålla mig, så jag köpte dagens luch, Sushi!! Det är så gott, så går man förbi kyldisken, och ser att dom har sushi, så är det nästan ett måste att köpa!

Kom hem, och åt den efterlängtade sushin, och sen kom mor o hämtade ellinor, som skulle till tandis och dra åt järnet ;). Sen kommer det duktiga, jag har städat, d.v.s. damma, damsugit, plockat och tvättat golv i hela lägenheten.och det ska jag säga, som det såg ut innan, så borde jag få första priset i en städ tävling! =).

Så nu sitter jag här..helt slut..=) haha, INTE! jag är extremt pigg..så jag håller på o gör mig lite middag, sallad! Mumss!

Sen kommer folket vid halv sju..o då ska jag vara trevlig! =). haha...(kiss my as att jag ska vara)

puss

Kommentarer
Postat av: nathalie

blev hon glad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback