Wishing you were somehow here again

ja, vad ska jag skriva...

hittills har vi snurrat runt i en rondell, runt och runt och runt...allt har varit super, livet har lekt.. sen så kom de och började bygga om i rondellen och nu så guppar vi runt...på asfalt som har stora hål i sig.. och nu har du valt en avfart, som jag inte är säker på att jag vill välja.. så jag fortsätter guppa runt här och försöker välja.. det känns jobbigt.

men egentligen? vad känns jobbigt, det rör ju inte mig..direkt,! men indirekt..det känns jobbigt och stå utanför och se på. Knacka på dörren, men inte höras. jag hoppas bara att du är lycklig, och att valet i livet känns bra. det är det ända jag vill...jag vill att du ska vara lycklig, vilken väg du än väljer...sen får jag acceptera det. men tyvärr kan jag nog inte välja samma avfart som dig. Jag har svårt och se på när du far iväg på den avfarten du har valt..och jag är kvar i rondellen... men, jag antar att jag bara måste acceptera..kanske jag väljer samma avfart som dig, eller väljer en annan..eller så kommer jag snurra runt i denna rondell ett tag framöver.. allt känns bara så jobbigt.

Jag vill att ska bli som förut...

Kommentarer
Postat av: nathalie

Lilla gumman :)

Postat av: emma

..du ska snurra på i din rondell tills den dagen du känner att det är dags att ta dig ur den, och välja en väg som passar just dig. även om det är skittufft nu, så kommer det kännas toppen den dagen du vet att du kört rätt! vem vet, du är kanske är rätt nu?

2007-01-17 @ 11:30:00
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/
Postat av: emma

snurra på du gumman =)

åh.. nej, det visste jag inte..

2007-01-17 @ 12:34:12
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback