Tisdag

Vad har maria gjort idag? Nja, int så värst mkt. Vaknade halv 11 av att mobilen ringde, svarade helt yrvaken, trodde att det var mamma. "ja?- Hej maria, det är nana från jobbet!" Ah, vaknade till lite..Hej! Ja, hon ville bara säga att mötet idag är antagligen inställt..Yess! Lade mig i soffan och låg kvar där igen...mobilen ringde igen! "hej det är Nana igen"...mötet är inte inställt.! Ah, kriis!, klockan var strax efter tolv, mötet började 13, tar en halvtimme och gå. då blev det fart i mig! =)

Yess, efter mötet mötte jag systeryster..gick till banknen o fixade lite..o tog sen en kaffe, o träffade kusinen =). Pratade om fredagen, och utgång! wiiee =). kommer att bli tok kul..

o nu sitter man här hemma igen, och ska snart ta o göra lite mat, lax o någe till =). mums..!

Tv ikväll

  • Ugly Betty
  • Greys anatomy
  • Dr House

hare bäst allihopa! 


Kommentarer
Postat av: emma

faen.. jag vill med ut ju! men jag lär inte hinna, har tokmycket att göra =/ det får bli tillfälle snart igen! ni kanske kan komma hit?! =D

Postat av: emma

sötnos! men jag måste nog skippa.. som sagt. =( japp, förhoppningsvis har jag o tommy införskaffat singstar då också ;D

2007-01-10 @ 13:33:01
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/
Postat av: emma

NU har vi köpt singstar! =D haha du, det tvivlar jag inte på att du är ;)

2007-01-10 @ 19:54:21
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback