Måndag

Måndag! Detta innebär ledig dag för maria! Yess! =). Wonderfull, tänkte maria..sen kollade hon i sin garderob, och insåg mycket snabbt att det blir ingen ledig dag för maria ,nej, det blir tvättmåndag! yess, underbart härligt kul! ahh, så tråkigt. Man kan liksom inte göra så mycket annat då..!  Men men, vill man ha rena kläder så.:P

När jag ändå håller på i tvätt har jag passat på o fixa lite annat..vattna blommor, ORDENTLIGT! städa, diska undan allt..plocka lite överallt, helt enkelt! =).

Men dagen kommer att sluta bra, Ellen och jag ska gå o fixxa friskit o svettis korten,! Äntligen..det måste göras! väl på tiden ;) haha! så detblir nog träning ikväll för min del" Nice*

TV program ikväll
¤ Outsiders
¤ Ett herrans liv
¤ CSI Ny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback