Lite annorlunda är inte fel och vara

nu ska jag alldeles strax kila upp på stan och köpa nattlinnen åt mormor =). (snällt barnbarn). Hon hade ringt o klagat på mamma att hon inte har några nattlinnen, och hon fyller på måndag, och personalen kommer in o ska sjunga för henne, så har hon inga nattlinnen! kan det bli hemskare?!. haha ;). Tror icke det va, så mor ringde till mig och gav mig order om att jag ska köpa nattlinnen..! haha =). tur att hon har en dotter som bor i stan ;).

Sen ska jag köpa lite fikabröd, the och kaffe! =). ska ha kårplanering här ikväll...:P. Jag måste nog snart nämna den lilla detaljen att jag ska byta kår..men vet inte riktigt hur jag ska säga det..någon som har en idé?. "hej, ja jag vet att ni har brist på ledare, framförallt på patrull, där jag är ledare. men så här är det, jag byter kår..så kiss my as!". Vad tycker ni om det? kanske inte...

nej, nu är mcloades doughets slut..(tror inte att jag stavade rätt nu). Ja, jag är fast i denna lilla bonde serie..den är SÅ bra! man fastnar med foten i den på en gång..!=). kanske är jag o mina drömmar om bönder ;). haha!

Puss o hej leverpastej! 

Kommentarer
Postat av: emma

haha SÖTNOS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback