Kartan visar en vägkorsning

Vad är det som händer egentligen? Delar sig vägen nu i två mindre vägar, med varsitt mål? Kan vi välja samma väg, eller är det bäst att ta varsin? Vi kanske har olika mål, viljor i livet...

Varför kan du inte komma till mig  och säga vad du tycker och tänker? Hur du känner? Jag tycker att detta är jätte svårt, men jag försöker! Det gör jag verkligen,..men det är inte så lätt alltid. Jag bryr mig om dig! Jag kan inte bara sitta och blunda, och se allt från den ljusa sidan, tyvärr. Jag önskar att jag kunde det, för då skulle vägen kanske inte behöva dela sig på två, utan förbli en stor väg!

Jag hoppas verkligen att vägen förblir en, men just nu från denna utsiktspunkt, så vet jag inte vad jag ser, och det skrämmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback