Helgen

Då var det måndag igen... veckorna går fort! Helgen bjöd på utgång i fredags, stockholm på lördagen och lugnt på söndagen. En skön helg, =).

Utgången i fredags var trevlig! Det blev sky, eller värdshuskompaniet..lite väl många 18 åringar bara..men julia och jag hittade våran Seth Cohen, och det var trevligt! =). haha!

Nu sitter jag hemma, i nyköping, och har typ precis vaknat..egentligen ska jag gå iväg och träna, men det är så grått ute, så jag tänkte jag går imorron kväll istället, närjag har slutat jobba.. då kan jag tvinga med Ellen också..haha! Lite slö, jag vet..men va tusan. ;).

Börjar jobba vid 15.30... till 15.15 på tisdag. LÅngt tänker ni, ja  det är långt, men det går ruskigt fort..så det är inge synd om mig! haha =). sen är jag ju ledig i två dagar efter det..så jag trivs som fisken i vattnet!

Men, nu ska jag ta mig och äta lite frukost. Puss o hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback