dumidumidum

ja, det var ett tag sen jag var inne här nu..har varit full rulle! =)

jobbade hela helgen.. och sen åkte jag hem p åmåndagen, och scouter på kvällen.. tisdagen tillbringades hemma hos mor o far, och firade mamma där på kvällen! =). myspys! hon blev jätte glad över sin present..! (ett guldhalsband)...dock från hela familjen, inte bara mig..haha, om ni nu fick för er detta!

Onsdagen så tapetserade mamma o pappa klart hallen hos mig..så bnu är det så fin fint så! =). blev super bra..sen började jag jobba..
igår kväll (torsdag), så varj ag på scoterna här i nyköping..seniorlaget, de va skojsigt!
och idag har jag jobbat igen..men nu är jag ledig HELA helgen! =). yesss*. så ikväll blir det scoutläger här i nyköping. men rover södermanland =).

haha, slriver mer sen..! puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback