Welcome to the carribbien my love

Vid två- halv tre tiden ringde myran mig o sa, "n u hämtar vi dig om några minuter"...PANIK! maria satt då i trosor och en stor tröja..skitigt hår och allmänt äcklig... fort som tusan tog maria på sig kläder och satte upp håret..sen fick det räcka! =).

Plötsligt stod Myran, och Linnea utanför dörren, pigga o fräscha =)...Så for vi iväg till caffe latte..o tog en liten fika..! myspys. Sen efter några timmar drog vi vidare till alla möjliga affärer..t.ex. Br, (fråga mig inte) ^^. Maria införskaffade även ett par jätte fina klackskor på rean..140 kr..! Väldigt stolt, Röda ,).

Sen for vi vidare hem till Myran och Linnea ställde sig och lagade jätte god mat! vegetarsikt..=). mums fillibabba!! och därefter for vi hem till mig, och dukade upp med choklad, the och johnny depp filmer..! tror inte att alla hjärtans dag kan bli bättre...!

Dagen började ju sådär, kände mig lagom deppig.men den slutade allt bättre! Tror inte att man kan tillbringa denna dagen på någe bättre vis, om man är singel, två goa vänner, choklad o johnny depp =). Yess!

Tack för sms dess...jag fick en liten tår i ögat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback