wait a minute

Today is the day! =). yess, som jag har längtat.. eller kanske inte just till den här dagen, men den här dagen är ett steg närmare.:! JAG LÄNGTAR.

"Vad längtar hon till?", tänker ni nu..jo, THAILAND SÅKLART! Idag ska dess o jag betala hela resan..och sen är det inte många veckor kvar..eller njo, det är det.. men det är en vecka närmare än vad det var förra veckan! =).

Jag känner på mig at det blir en bra dag idag...dock lite kallt ute ser det ut o vara..men annars blir den nog toppen! =).

Ikväll blir det utgång...och det är alltid trevligt! har hört att även paparazzi har 18 nu på fredagar, skulle vara tok bra! (känns lite pinsamt och gå in där det är 18, men man blir ju inte 20 förens i sommar). =/. Visst, sky är kul också..men kul med lite omväxling! Där kanske man träffar kusinen också =).

yess..n ska jag göra mig vacker, och sen sätta mig i en buss till flen, i en timme!

hare bäst!

JAG ÄR INTE AVUNDSJUK, :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback