Tisdag

ÄNTLIGEN, så får man sätta sig ner vid datorn och bara ta det lugnt.

Idag har jag jobbat till tre..! sen så, drog jag ner på stan o delade ut en massa jobbansökningar till varenda liten affär i Nyköing =). Så, nu hoppas jag att jag får någe extkra knäck i en affär, skulle vara grymt kul. Endel lät väldigt positivt faktiskt, så nu är det bara vänta och se.

Påväg ut ur Åhlens mötte jag Maria, "myran", och sen hade jag sällskap! =). vilket alltid är trevligt! En massa prat och så blev det..en hel del shopping också för Marias del, inte min.. :P. Och jag, smart som jag är, Maria "tänker inte innan hon pratar" johansson, slängde ju ur mig dagens kommentar. det var så att Maria skulle köpa bodylotion, och det fanns två olika sorter av samma märke, denena var för att få mjuk hud och den andra fuktig., Maria frågade mig vilken hon skulle ta och då, utan att tänka, slängde jag ur mig: ja, vill du få mjuk hud, eller vill du bli våt?! . Vilket maria tyckte var jätte roligt..och jag, blondin som jag är fattade inge först..men sen så..haha! Det var då dagens kommentar på min sida. Ja, det var kul o sällskap där ett tag =).

Sen kilade jag iväg och tränade, grymt mycket folk..köer o massa skit, så det blev lite fusk träning idag. Men jag har ju tränat iaf.

Och nu sitter man här, nyduschad o fräsh! =). 
 
Snart börjar DESPERATE HOUSEWIVES! =). Wieeeeeee! ÄNTLIGEN!

"I don't want to miss a thing" - Aerosmith

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback