Sovdax

ska snart lägga mig och sussa tänkte jag, men jag har en massa tankar som bara flyger runt i huvudet. Men jag kan inte sätta fingret på vad det är för tankar. det bara snurrar i huvudet...massa små tankar. jobbigt när det är så, för man kan ju inte sluta tänka heller, så då ligger man vaken och vrider o vänder på sig.

kanske är det så att jag smälter dagens händelser, men jag har ju absolut inte gjort ett skit idag, så det kan det inte vara. Eller kan det vara just därför, att jag inte har gjort någe, så därför är mitt hvuud fortfarande på allerten? Jag vet inte riktigt vad det kan vara. Men det är ett initusan liv i mitt huvud..

sen tänker jag på vad jag har fått höra idag...allt känns så konstigt. man tror att man är uppskattad av alla, sen är man inte det, eller ens jobb är itne det. jag har aldrig riktigt varit med om detta, och trode inte att jag skulle känna såhär..så ensam på någe vis. vet inte ritkigt vad jag ska säga. jag vill alla väl, och är det något som någon tycker att jag inte gör någe bra, då vill ju jag få reda på det ,så att jag kan ändra på de...eller göra det bättre. jag vill inte få höra det från ett annat håll...då måste det nästan vara någe på det personliga planet om man inte vågar säga det till mig .Jag har setat och tänkt hela kvällen vad denna person kan ha emot mig,o ch varför. Är det någe jag har gjort eller sagt? eller är det bara så att vi inte klickar? för jag menar, vi har gjort det förut, men nu plötsligt får man höra det här..coh det kommer ju som något av en chock för mig, men samtidigt inte..det är som att det har funnits där i det undermedvetna och bara legat och grott. och nu nätr jag fick höra detta, så gick det upp ett ljus. det var detta jag hade  gått o haft på känn, men jag vet inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback