Maria går på vägen

Igår låg jag i princip på vägen hela dagen… först så for jag hem till nyköping och hämtade lite av mina saker, och skjutsade ner Ellen. Hann med en kopp te där, sen var det dags att åka hem igen. Väl hemma blev det rusning till duschen, sen sminkning och lite sånt =). Nyduschad och fräsch så for jag i väg till Eskilstuna. P.g.a. stress så gick bilen lite för fort…så, jag var framme ganska snabbt.. Men väl framme kom den stora utmaningen, hur FAN kommer jag till Nyfors. Jag hittar till centrum i Eskilstuna, men mer än så är det inte.. men jag snurrade runt och slutade till slut på bussterminalen, då ringde jag emma om hjälp! =).

 

Men jag gav inte upp, fortsatte och snurra och sen, helt plötsligt så stod det Nyfors på en skylt! Yesss, guh vad jag var bra i den stunden =). Riktigt stolt över mig själv var jag..! Men saken var den, då hade Emma sprungit till centralen för att möta mg där… så jag fick ringa och säga att jag redan var vid Nyfors.. ;).

 

Väl hemma hos Emma o Tommy blev det tacos, mums! Och sedan melodifestivalen och godis, mums igen! =). Väldans lyckad kväll..! Kom fram till att det var grymt länge sen jag var hos dem, typ slutet av september, allt för länge! Mycket lyckad kväll!

 

Japp, idag söndag.. sitter nu hemma i min ”gästsäng” hos mamma o pappa… ska snart ta o kolla upp vilken buss jag ska ta hem, de går ju inte så ofta, tack vare att det är söndag. =/. Men, jag tror det blir 17.48… efter lite snabb eftertanke här.. jag har fått stränga order av min mor att jag ska gå ut o gå idag, ”det är ju så fint väder”. Så det ska jag väll göra idag, sen tänker jag inte göra så mkt mer. Får se. Ikväll blir det träning iaf, det kan jag lova!

 

By the Way, jag vill göra extensions nu! (lr hur de stavas) =D. jag vill ha långt hår! Men jag får nog lyda min mor i denna fråga och vänta tills att jag kommer hem från Thailand! Så får det bli.

 

Ja, förresten! Höll på glömma det viktigaste, THE ARK GICK VIDARE IGÅR!!! Jag älskar dom, jag älskar Ola..=). Haha, nu låter jag som en liten fjortis, men dom är verkligen super bra! Ja, måste säga det ,så då får jag låta som en fjortis ett tag.. Bör också sägas, att vi tittade på melodifestivalen bara för att se The Ark =).

 

Nopp, nu ska jag ta o klä på mig, och så…

 Jag är glad nu…! ”Somewhere A Clock is Ticking”- Snow Patrol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback