I'll belive love will find a way

kom hem från jobbet för ett tag sen. Idag har jag tillbringat två timmar på finska föreningen, vilket innebär att jag o min tant går till all helgona kyrkans församlingshem, där är vi i två timmar och det enda språket som talas är FINSKA! För er som känner mig, vet ni att jag kan inte finska, så där sitter man då i två timmar och fattar ingenting och de pratar o skrattar o ler, o pratar. Idag var det även en föreläsning om Mozart. Ja, då fattar man inte mkt inte. Men jag bara sitter där o skrattar, för att jag känner mig så dum. =). Ja, men men, man får kaffe iaf!

Ska snart kila ut i köket o göra lite mat, tänkte göra potatismos o korv! eller någe.. det var länge sen man åt det, och det är ganska gott faktiskt! =). Sen blir de o ta blåbäret till Flen o träffa jennie =). o sen hem till mor o far.

Imorgon blir det Eskilstuna med Dess o ta spruta! =). Till Thailand då =). Sen har jag lovat Maria o vara hennes dejt imorron eftermiddag, så då blir det stan, o kanske lite johnny depp imorron kväll? det brukar bli de, haha, inte för att vi älskar honom eller någe :P

Yess, nu väntar spisen!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: nathalie

ååh, jag vill också till Thailand :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback