Helgen, och farväl till blåbäret

tänkte att jag skulle skriva några rader om helgen som varit.

jag jobbade i fredags till klockan 15.15, sen drog jag hem o städade..=). hämtade emma vid halv sex, o stor shopping på systemet =9. o sedan till hemköp.:! myspys ^^. senare på kvällen kom Tommy, Maria o Julia hit..=). vinet flödade och maria (jag allstå) fick nog lite för mkt i mig, men det bjuder jag på..! haha ;9

Vaknade på lördagen, och detta bör sägas jag blir ALDRIG bakfull, men när jag  vaknade på lördagen, då var jag bakis..har aldrig mått så illa i hela mitt liv..så jag låg på soffan o sov i princip hela dagen..fram till klockan tja, fyra-fem då drog jag upp mig själv och tog tag i disken..sen så åkte jag hem till forssa. var hemma där till ty p klockan sju...=9. kollade på melodifestivalen och blev lite omhändertagen..^^

Idag söndag har jag inte gjort mkt. har legat o kollat på tv med ellinor, och nu ikväll åkte ja ghem till nyköping. ska hämta ylva, hedvig och herta efter klockan åtta..o skjua hem som till forssa, och lämna tillbaka mitt lilla blåbär...=/. Vi har haft en kul, fin, o härlig vecka, blåbäert o jag...men, nu är det slut..."Det är över nu..men jag kommer ihåg alla dagar med dig.."- Gyllene tider.

Imorgon blir det tvättning, har i princip inga kläder rena..så det är dags nu..! =)

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: emma

grattis på namnsdagen snygging! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback