Februari

Hej hej hej hej!!

haha, det var väldans länge sen jag var inne och skrev några rader här..antar att jag har haft fullt upp! eller inte ;). Nej, har jobbat, varit hemma och allmänt varit överallt!

Senaste nytt? Idag var mor och jag i Södertälje och hämtade ut min mobil, som har varit på lagning..men jag fick ju en ny istället..den gick inte o lafga..både positivt och negativt..alla minan ummer är borta..det är lite jbbigt..men men.. så, när vi ändå var där så slog jag till och köpte mig en router! haha.SÅ underbart..så nu sitter man i köket, äter och är på internet..kan inte bli bättre =).

haha, nu ska jag kila iväg till scouterna här i nyköping..och prata lite skit!

By the way, en liten detalj. MARIA har lärt sig dricka TE! =). det är riktigt gott..när man väl har lärt sig..haha

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Dessan

Åh vad bra! Då kan vi dricka te tillsammans och skippa det äckluga kaffet! Haha

Postat av: emma

åh te är smaskens, kul att du också upptäckt det! ;D

2007-02-02 @ 07:33:31
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback