Ett hatbrev till vädret

"Se det snöar, se det snöar, det var väll roligt hurra!". =/. Nja, jag vet inte om jag riktigt håller med den så klämmiga sången man fick lära sig i första, andra klass... Jag tycker verkligen inte om snö. Kände det i morse när jag vaknade att...jag kände mig nere på engång, sen vände jag ansiktet och tittade ut...Snö. "Titta ut, tiita ut, en minut, vilken årstid är det nu?". Ja, jag kan svara vilken årstid det är nu, vinter.. vinter som inte en enda normal människa tycker om. Jag hatar snö, kyla, halka och allt annat som har med vintern att göra.

Jag var så lycklig nu fram till jul, ingen snö..det var så skönt! Men, sen kunde inte himmelen hålla sig längre, utan var tvungen att spotta ut lite snö. Okej, lite var okej..men som det är ute nu idag ä r det inte okej!  Nu är det nästan snö upp till knäna!

Usch, vad jag längtar till Thailand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback