Blåbäret

Hemma i nyköping igen, efter en snabb visit i Forssa, hos mamma o pappa.

Lördagskvällen var väldans lugn, dels p.g.a. marias ENORMA huvudvärk, om man nu kan säga att en huvudvärk är enorm. Iallafall trodde jag attt huvudet skulle spränga. Det blev melodifestivalen, by the way, jag älskar sebasitan, och jag älskar hans låt! =). Så bra! haha...nu låter jag som värsat melodifestival freaket, vilket jag inte är..^^.

Sen idag,så har jag hämtat min lilla bil! =9. Min lila blå, renault..! yess, i en vecka är jag nu bilägare..Så skönt, väldigt speciell känsla...jag har en egen bil! Nu har jag tagit ett till steg i min vuxen trappa!. Fast jag har ju bara bilen i en veckan, men det är inte illa.!

Japp, nu börjar jag jobba om ca 1 ½ timme. Så nu sitter jago äter lite lunch. =).

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback