Blåbäret o choklad

Idag har varit ännu en dag då jag har bott på vägen, det har ju hänt förut.. =), fast idag var det en BRA dag, Dess o jag har varit i e-tuna o tagit spruta..! wieee, nu börjar inse hur nära det är!!! 1 månad på fredag, sen så är det sol, o värme o dricka o shopping som gäller! Så skönt..iaf, åkte d åförst till h-näs ifrån forssa och hämtade upp dess. sedan for vi till e-tuna o rättare sagt till tuna park, där träffade vi maria ,dess syster o åt mat.Mums mums!

vidare till mälsarsjukhuset och tog den lilla sprutan, och fick den lila drycken, hela detta besök för hela 845 kr!!! usch, fy och blä va dyrt..men det räcker inte med detta, sen ska vi ta denna spruta två gånger till, á 345+80 kr...ehm, ja..men det räcker ju i 20 år sen, som dess sa ,).

Sen blev det tillbaka till h.näs o släppte av dess vid jobbet och sedan gasen i botten till nyköping. Väl framme här så parkerade jag bilen och skulle lägga in bensin pengarna i plånboken, och VAR VAR MARIAS PLÅNBOK?!?!?! borta...=/. eller rättare sagt, i dess handväska..=(. INTE BRA INTE! Så detta innebär att innan jag börjar jobba imorgon så måste jag åka till h-näs o hämta min plånbok, så det blir att ligga på vägen i morron också..! yesss yess, men det är ju kuligt o köra mitt lilla blåbär =). med putrumpa ;).

eftermiddagen o kvällen har tillbringas tillsammans med Maria =).myspys! Semla o the o skoshoppning o choklad o desperate houswives..! yess, mkt bra sätt o beskriva kvällen på..;). Eller, ska räta en sak, ingen skoshoppning utan skotittning..!


yess..hare bäst! Puss puss puss


When you were young!


Kommentarer
Postat av: emma

mariaaa =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback