Trötthet

Jag förstår inte, varför är jag så trött? Eller, den egentliga frågan är, varför kan jag inte sova på nätterna? Jag ligger vaken till ca klockan ett på nätterna och vrider och vänder mig. Det är väll inte så farligt sent, men går man då upp vid fem sen på morgonen...då blir man trött i längden.

Är jag orolig för någonting kanske? eller vad handlar det om? Kan inte fortsätta såhär..är ju inte människa på dagarna. Jag går runt som i en dvala varje dag och bara är, jätte jobbigt är det.

Nej, jag får ta o gå till botten med detta. jag måste börja sova igen!

Kommentarer
Postat av: emma

du måste absolut till till botten med det! det är som du säger, det funkar inte i längden.. det har redan gått för långt! du måste verkligen fundera på vad det kan bero på.. och kolla olika tips du kan göra för att somna bättre, typ drick en kopp "god natt" te eller en promenad innan läggdags, vad som helst..
hoppas det blir bättre snart! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback